پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151008
تمهيدات لازم براي ورود عشاير به کوهرنگ انجام شده است
تاریخ انتشار : 1394/01/22 10:04:29
نمایش : 1158
زمانپور بيان داشت: به محض ورود عشاير به شهرستان کوهرنگ، اکيپ هاي دامپزشکي، شبکه بهداشت و درمان، نيروي انتظامي و جمعيت هلال احمر در گلوگاههاي عشايري شهرستان که در بخش بازفت است استقرار پيدا مي کنند و از لحظه ورود عشاير خدمات لازم را ارائه بدهيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کوهرنگ خبر، فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: در آستانه ورود عشاير از استانهاي همجوار بخصوص خوزستان به شهرستان کوهرنگ تمهيدات لازم را انديشيده ايم.

مرتضي زمانپور افزود: نزديک به 45 هزار عشاير در شهرستان کوهرنگ جمعيت داريم و تمام جوانب براي ورود عشاير را با حضور مدير کل امور عشاير استان بررسي کرديم.

زمانپور بيان داشت: به محض ورود عشاير به شهرستان کوهرنگ، اکيپ هاي دامپزشکي، شبکه بهداشت و درمان، نيروي انتظامي و جمعيت هلال احمر در گلوگاههاي عشايري شهرستان که در بخش بازفت است استقرار پيدا مي کنند و از لحظه ورود عشاير خدمات لازم را ارائه مي دهند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به بيمه اجتماعي کشاورزان روستاييان و عشاير تصريح کرد: ده گردشي در بخش هاي بازفت و دوآب صمصامي با همکاري صندوق بيمه کشاورزان و بخشداران انجام مي شود.

فرماندار کوهرنگ بيان داشت: جلسه مشترک با دهياران و شوراها برگزار مي شود و نقاطي که نياز به افزايش کارگزار داشته باشند از دهياران همان مناطق استفاده شود تا کشاورزان و عشاير به راحتي به کارگزار دسترسي داشته باشند و کارهاي بيمه خود را انجام دهند و اطلاع رساني کامل انجام شود.

مرتضي زمانپور در پايان تاکيد کرد: بيمه کشاورزان روستاييان و عشاير در شهرستان کوهرنگ يک امر ضروري است ضمن اينکه 90 درصد جمعيت اين شهرستان، کشاورزان روستاييان و عشاير هستند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html